Prijateljico je od nekdaj zanimala prodaja hiš in odločila se je, da bo to postala njena nova kariera. Vedela je, da ji mogoče prodaja hiš ne bo šla takoj od rok, a se ni vdala. Poklicala je prijatelja, ki se je že vrsto let ukvarjal s tem in prosila ga je za nasvet. Odpravila sta se na kavo, kjer ji povedal vse skrivnosti za uspešno prodajo in kako naj se vsega loti.

Ali je prodaja hiš uspešna ali ne, je odvisno veliko faktorjev. Eden od teh je lokacija. Ne samo lokacija same hiše, temveč tudi lokacija prodajalca. Pomembno je tudi ali ima prodajalec dovolj veliko bazo nepremičnin in morebitnih kupcev. 

Prijateljica ga je vneto poslušala in si vse nasvete zapisovala. Čez nekaj dni je ustanovila podjetje, pregledala trg in začela klicati lastnike nepremičnin. Da bi bila njena prodaja hiš je ustvarila še spletno stran preko katere lahko morebitni kupci vidijo katere hiše so na razpolago.

Minilo je nekaj tednov in dobila je prvi klic od nekoga, ki se je zanimal za nakup. Pomembno mu je bilo:

  • Lokacija
  • Kvadratura
  • Leto gradnje

Povedala mu je, da je sedaj prodaja hiš v razcvetu in, da je pravi čas za nakup. Poslala mu je ves material o posestvi za katero se je zanimal in dogovorila sta se za ogled v živo. Pripeljala sta se do hiše in preden ga je vodila skozi njo, ga je nekaj minut pustila samega, da si jo ogleda.

Vse kar je iskal v posestvi je bila ta hiška. Z ženo sta pričakovala svojega prvega otroka, zato je bilo zanju zelo pomembno, da je soseska varna. Za prijateljico je bila prodaja hiš še zelo nova stvar, a ji je do sedaj šlo zelo dobro. 

Gospod ji je čez nekaj dni sporočil, da bo hiško kupil, kar jo je zelo razveselilo. Njena prva prodaja hiš je bila zelo uspešna.