Ne dolgo asa nazaj sem začela delati v podjetju, ki ima na sveže postavljen klicni center za pomoč uporabnikom. Prvotno niso imeli tega v podjetju in so imeli le spletno podporo, pa ta je bila zel okrnjena. Nekje vmes so ugotovili, da se jim dejansko pomoč strankam vedno bolje obrestuje in so se odločili, da bodo delovanje nadgradili. Najprej so razmišljali, da bi imeli še precej bolj dodelano spletno podporo, potem so pa ugotovili, da bi bilo bolje gledati kar na dolgi rok. Zato so odločili, da bodo postavili lasten klicni center za pomoč uporabnikom.
Iz majhne spletne trgovine je najprej nastala srednje velika spletna trgovina in sedaj postaja o zelo velika spletna trgovina. Ne le zato, ker so dodelali klicni center, ampak ker se jim je prodaja na vseh nivojih zelo povečala. Zelo jim je šlo na roke to, da se je med pandemijo prodaja preko spleta izjemno povečala in so seveda to zelo dobro izkoristili. Če sem dobro razumela so se za še enkrat toliko, povečali v prodaji, kakor pa je bilo vse skupaj pred pandemijo. Ta hip jim promet niti ne pada, kar so se morda malce bali. Dilema je bila tudi, da niso morda prehitevali s tem, da so klicni center postavili. Ampak so naredili toliko drugih nadgradenj, da se jim prodaja vseeno, povečuje, čeprav je mnogo večje povpraševanje v fizičnih trgovinah zadnje mesece.
Res se občutno opazi, da se ljudje raje sprehajajo po fizičnih trgovinah, kakor pa brskajo po spletu. Ampak nekaterim se to kljub vsemu ne pozna veliko. Tako, da še dobro, da so naredili klicni center, saj jim zelo pomaga pri vsem, kar ta trenutek potrebujejo za nemoteno delovanje v podjetju. Po svoje je bil klicni center zelo dobra ideja, saj ga ne koristijo le ta pomoč pri prodaji in svetovanju pri prodaji. Poleg tega jim klicni center zelo koristi pri reklamacijah in podobnih tehničnih urejanjih.